پرسشنامه زیبایی ظاهری محصول بلوچ و همکاران

پرسشنامه زیبایی ظاهری محصول بلوچ و همکاران

دانلود پرسشنامه استاندارد زیبایی ظاهری محصول بلوچ و همکاران شامل پرسشنامه استاندارد مولفه امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه زیبایی ظاهری محصول توسط Bloch، Brunel و Arnold در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است که از ۱۱ گویه و ۳ خرده مقیاس ارزش (۴ سوال)، تیزهوشی (۴ سوال) و واکنش (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش اهمیت دادن مصرف کننده به زیبایی ظاهری محصول برای خرید آن بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسش نامه ترجمه شده از روی یک ابزار انگلیسی است که تاکنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتبار یابی (سنجش روایی و پایایی است) اما بلوچ و همکارانش روایی و پایایی آن را مطلوب بیان کرده اند
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
مولفه : دارد ( سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
نوع فایل:word
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD