پرسشنامه سبک های تفکر در مربی های ورزشی

پرسشنامه سبک های تفکر در مربی های ورزشی

پرسشنامه استاندارد سبک های تفکر در مربی های ورزشی

هدف پرسشنامه
این پرسشنامه بررسی سبک های مختلف فکر کردن در مربی های ورزشی است که این امر توسط سوالات مختلف (هر سبک شامل ۸ سوال و در مجموع ۴۰ سوال) انجام می شود.

مقیاس پرسشنامه

این پرسشنامه شامل ۴۰ سئوال است و به وسیله استرنبرگ و واگنر (۱۹۹۲) طراحی شده است. در این پرسشنامه هر ۸ سئوال یک سبک تفکر را مورد ارزیابی قرار می هد و پاسخ هر سئوال روی یک مقیاس ۷ درجه ای لیکرت مشخص می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

اعتبار پرسشنامه سبک تفکر در تحقیقات انجام شده با استفاده از ضریب الفای کرونباخ آنها  ۷۵/۰ بوده است. در پژوهش محمدی و همکاران (۱۳۸۹) نیز ضریب الفای کرونباخ اندازه گیری شده ۶۵۷/ ۰ محاسبه شد.

در همان پژوهش نیز روایی محتوایی پرسشنامه سبک تفکر از طریق توزیع آنها در بین ۱۵ نفر از اساتید دکترای مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی دانشگاه های کشور و متخصصین مدیریت و کسب نظرات و پیشنهادات اصلاحی تایید شد.

هدف: بررسی انواع سبک های تفکر در مربی های ورزشی
تعداد سوال: ۴۰
روایی و پایایی: دارد
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد
مولفه : دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات : ۵
منبع: دارد

منابع

منبع: محمدی، محمد، رابطه سبک های رهبری و تفکر با میزان موفقیت مربیان والیبال لیگ برتر کشور، مقاله کارشناسی ارشد، دانشگاه کردستان، ۱۳۸۹

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD