مجموعه نمونه سوالات کاربر رایانه پاسخ ویژه آزمون های فنی و حرفه ای

مجموعه نمونه سوالات کاربر رایانه پاسخ ویژه آزمون های فنی و حرفه ای

نمونه سوالات امتحانی کاربر رایانه با جواب

دریافت مجموعه نمونه سوالات کاربر رایانه به همراه پاسخ ویژه آزمون های فنی و حرفه ای ۱۳۹۹برای قبولی آسان در آزمون های فنی و حرفه ای ۱۳۹۹ شما نیاز دارید از مجموعه نمونه سوالات کاربر رایانه + پاسخ استفاده نمایید. همچنین می توانید با نحوه ی سوالات آزمون فنی و حرفه ای آشنا شوید و هم نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نمایید.

چرا این مجموعه نمونه سوالات به شما توصیه می شود ؟

در اکثر مواقع هنرآموزان رشته های مختلف فنی و حرفه ای برای شرکت در آزمون با این مشکل مواجه اند که چگونه و به چه روشی می توانند بالاترین نمره را در آزمون های فنی و حرفه ای کسب نمایند. با دسترسی به این مجموعه نمونه سوالات شما می توانید برای موفقیت خود گامی بلند بردارید. ما این روش آسان را به شما پیشنهاد می دهیم. تا بتوانید با یک کلیک ساده نمونه سوالات را در رایانه یا موبایل خود در اختیار داشته باشید.

چگونه گواهینامه مهارت دریافت کنیم و چه اعتباری دارد ؟

هنرآموزان می توانند در پایان دوره آموزشی پس از قبول شدن در آزمون تئوری و عملی گواهینامه مهارت دریافت نمایند. با توجه به بین المللی بودن این مدرک می‌توانند در تمامی کشورهایی (۱۸۶ کشور) که عضو سازمان جهانی کار ( ILO ) هستند، مشغول کار شوند و این گواهینامه بین‌المللی در همه این کشورها اعتبار دارد. لیست کشورهای عضو سازمان جهانی کار را در این لینک ILO مشاهده نمایید.

معرفی حرفه کاربر رایانه

در قرن حاضر رایانه‌ها نقش بسیار مهمی را در زندگی بشر ایفا می‌کنند. به طوری که دیگر زندگی بدون آنها قابل تصویر نیست. به جرأت می‌توان که تمامی فناوری‌ها ارتباط خود را با رایانه حفظ کرده اند و دیگر رشد آنها بدون این ابزار شدنی نیست.

رایانه‌ها در به انجام رساندن کوچکرین فعالیت تا انجام کارهای بسیار پیچیده کاربرد دارند. زندگی در حال تبدیل شدن به یک ابر رایانه است که از رایانه‌های کوچک منتج شده است. از برقراری تماس گرفته، پخت و پز، شستشو، خرید، کسب در آمد، ساخت و تولید همه و همه با رایانه‌ها امکان‌ پذیر شده اند. شاید بتوان گفت دیگر کاری وجود ندارد که نتوان با رایانه انجام داد.

سرفصل های آموزشی :

توانایی شناخت مفاهیم اولیه و اساسی کامپیوتر
توانایی شناخت حافظه اصلی و کاربرد آن
توانایی شناخت دستگاههای ورودی و خروجی و کاربرد آنها
توانایی شناخت دستگاههای ذخیره سازی و کاربرد آنها
توانایی انتخاب کامپیوتر
توانایی شناخت نرم افزار
توانایی شناخت شبکه

ویژگی های مجموعه نمونه سوالات امتحانی کاربر رایانه به همراه پاسخ سوالات :

مجموعه ۱۲۱۵ نمونه سوال جامع آمادگی آزمون فنی و حرفه ای کاربر رایانه + پاسخنامه شامل نمونه سوالات : مبانی رایانه – ویندوز – شبکه – اینترنت و…
شامل نمونه سوالات ۱۰ دوره اخیر آزمون فنی و حرفه ای کاربر رایانه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور + پاسخنامه
شامل نمونه سوالات موردی آزمون عملی
شامل کتابچه کامل آموزشی و بسیار کاربردی کاربر رایانه فنی و حرفه ای در ۴۳ فصل شامل درسنامه مفاهیم اولیه و اساسی رایانه + نمونه سوالات ادواری تستی و تشریحی همراه با پاسخنامه

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 350

فرمت فایل: PDF