پرسشنامه شخصیت برند آکر

پرسشنامه شخصیت برند آکر

دانلود پرسشنامه شخصیت برند آکر شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی تعریف مفهومی و عملیاتی مولفه تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه شخصیت برند توسط Aaker  در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است که از ۴۲ گویه و ۱۵ خرده مقیاس عمل گرا (۳ سوال)، صادق (۳ سوال)، خوش مزاج (۲ سوال)، خوش رو (۳ سوال)، جسور (۳ سوال)، با روحیه (۳ سوال)، تخیلی (۲ سوال)، جدید (۳ سوال)، قابل اعتماد (۳ سوال)، باهوش (۳ سوال)، موفق (۳ سوال)، با کلاس (۳ سوال)، دوست داشتنی (۳ سوال)، اهل گردش (۳ سوال) و سرسخت (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور اندازه گیری بعدهای شخصیتی برند بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «خیلی کم»، «کم»، «متوسط»، «زیاد» و «خیلی زیاد» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما aaker  روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
مولفه: دارد( سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD