پرسشنامه شخصیت برند جونز

پرسشنامه شخصیت برند جونز

دانلود پرسشنامه استاندارد شخصیت برند جونز و همکاران

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه شخصیت برند جونز شامل ۱۲ گویه است. مطالعاتی که در سال های اخیر در زمینه ویژگی های شخصیتی برند انجام شده است شخصیت برند را (( مجموعه ای از ویژگی های شخصیتی انسانی مرتبط با برند )) تعریف می کند. ساختار ویژگی های شخصیتی انسان شامل پنج بعد عمده شخصیت است که به وسیله نورمن توسعه یافته است و شامل: بی ریایی، هیجان، شایستگی ، کمال و خشونت است.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش عزیزی و همکاران (۱۳۹۱) ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد ( ایرانی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص نیست)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD