تحقیق درباره شغل آتش نشانی

تحقیق درباره شغل آتش نشانی

شغل آتش نشانی

مقدمه
از جمله مشاغل دشوار و پر استرس در دنیا شغل آتش نشان می باشد و از احترام و منزلت خاصی برخوردارند چون که همیشه در حال آماده باش به سر برده و هنگامی که همه در حادثه می گریزند آتش نشانان به دل حادثه می زنند و با اتفاقات و موفقیت های غیر منتظره روبرو می شوند و در این مواقع همه چیز از حالت کنترل خارج گردیده است و به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از این پرسنل در سراسر دنیا جان خود را از دست می دهند.

آتش نشانی صنعتی

ویژگی های شخصیتی
اگر نخواهیم ویژگی های شخصیتی و جسمی این شغل را برای شما شرح دهیم مطمئنیم که خود شما این توانایی را دارید که این نکته را درک کنید که این شغل بسیار پر خطر و مسئولیت آور است.

تجهیزات آتش نشانی صنعتی

احساس مسئولیت، ریسک و خطرپذیری بالا، توانایی های کامل و آمادگی بالای جسمانی، آموزش های مستمر و ابتکار و خلاقیت در کنار احتیاط و عقلانیت بخشی از این شغل مهم است.
این شغل اعصاب راحت و دقت بالایی را می خواهد تا فرد بتواند در مقابل خسارت های وارده، حجم زیان ها را کاهش یا از وقوع خسارت های احتمالی جلوگیری نماید.

فهرست مطالب
مقدمه :
آتش نشانی صنعتی
ویژگی های شخصیتی
شرایط ارتقاء شغل
ابزار و وسایل
آمادگی آتش نشانان
واحد آتش نشانی پالایشگاه نفت پارس از آغاز تاکنون
تجهیزات و امکانات
آموزش و دستورالعمل ها
وظایف آتش نشان
ماموریت های داخلی و خارجی

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 10

فرمت فایل: WORD