ترفندهای ضرب ذهنی اعداد

ترفندهای ضرب ذهنی اعداد

ضرب ذهنی اعداد آرزوی هر پدر و مادری این است که فرزندش سرآمد بقیه همسالانش باشد . برخی از این اولیاء برای نشان دادن برتری فرزندشان آنها را مجبور به حفظ کردن ضرب اعداد دو یا چند رقمی در یکدیگر می کنند .

روش حفظ کردن ضرب اعداد کاملا منسوخ شده و به هیچ وجه توصیه نمی شود . حتی کارشناسان معتقد هستند در دوره ابتدایی برای آموزش جدول ضرب از روش حفظ کردن استفاده نشود .

افرادی هم به دنبال یک فرمول کلی برای ضرب ذهنی و سریع اعداد هستند ، ولی به نتیجه ای نرسیده و چیزی به دست نمی آورنند .

همچنین ببینید
اقدام پژوهی چگونه میتوانم آموزش ضرب دو رقم در دو رقم را برای دانش آموزانم آسان کنم

البته ترفندها و روشهای مختلفی برای انجام ضرب ذهنی برخی از اعداد وجود دارد . اگر این روشها را فرا گرفته و کمی تلاش کنید مطمئنا خیلی از ضربها را بصورت ذهنی می توانید انجام دهید .

ما تمامی روشها و فرمولهای به درد بخور ضرب ذهنی اعداد را جمع آوری کرده و در قالب یک فایل پی دی اف ارائه داده ایم . این فایل مشتمل بر  ۸  صفحه بوده و در آن  ۱۱  روش برای محاسبه ضرب ذهنی اعداد همراه با مثالهای کافی بیان شده است .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر ترفندهای ضرب ذهنی اعداد ، فایل دیگری با عنوان معروفترین و عجیب ترین اعداد ( در ۵ صفحه و در دو قالب ورد و پی دی اف ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD