طرح درس ضرب عددهای یک رقمی ریاضی سوم

طرح درس ضرب عددهای یک رقمی ریاضی سوم

طرح درس ضرب عددهای یک رقمی ریاضی سوم
عنوان فصل ۴ کتاب ریاضی سوم دبستان ، ضرب و تقسیم می باشد. در این درس به موضوعات مختلفی از جمله روش های نمادین ، ضرب ، ضرب عددهای یک رقمی ، خاصیت های ضرب و تقسیم پرداخته شده است.

بهتر است ، جهت تدریس هر یک از این موضوعات از طرح درس مجزا استفاده شود. به عنوان نمونه در این قسمت طرح درسی روزانه از مبحث ” ضرب عددهای یک رقمی ” آورده ایم.

این طرح درس شامل ۴ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

طرح درس مذکور در یک جدول تهیه و تنظیم شده و مطالب آن شامل سه مرحله ( مقدماتی ، حین تدریس و تکمیلی ) می باشد. در مرحله مقدماتی به اهداف ، رفتار ورودی ، وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه پرداخته شده است.

در مرحله تدریس ، هفت گام جهت آموزش این درس وجود دارد. توضیحات هر گام به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند ؛ در طرح درس لحاظ شده است.

در مرحله تکمیلی هم ، ارزشیابی پایانی به عمل آمده و پس از جمع بندی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، طرح درسی دیگری از همین درس ( در ۶ صفحه و با شیوه نگارش متفاوت ) به همراه فایل روش تدریس آن ، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: WORD