انیمیشن ضرب عددها ریاضی پایه سوم

انیمیشن ضرب عددها ریاضی پایه سوم

انیمیشن ضرب عددها دانش آموزان در پایه سوم ابتدایی با مفهوم ضرب ، ضرب عددهای یک رقمی ، جدول ضرب ، خاصیت های ضرب ، ضرب عددها ی یک رقمی در چند رقمی و محاسبه ضرب آشنا می شوند .

بهتر است جهت فراگیری بهتر این مطالب از انیمیشن های آموزشی استفاده شود . انیمیشن ها باعث می شوند فراگیران به طور ملموس و عینی با مفاهیم آشنا شده و درس را فرا گیرند .

در این قسمت مجموعه ای کامل از انیمیشن های مرتبط با ضرب آورده شده است . مجموعه مذکور شامل ۱۵ انیمیشن با پسوند اجرایی exe  می باشد .

عناوین برخی از این انیمیشن ها به شرح زیر می باشد .

انیمیشن مفهوم ضرب ، انیمیشن جدول ضرب ، انیمیشن ضرب در ۱۰ ، انیمیشن خاصیت های ضرب ، انیمیشن ضرب چند رقمی در یک رقمی ، انیمیشن بازیهای ضرب و …

انیمیشن های فوق از سایت ها و سی دی های مختلف جمع آوری شده و به نوعی محتوای الکترونیکی می باشد ( فقط جنبه نمایشی نداشته و در حین اجرا مخاطب درگیر کار می شود )

این انیمیشن ها به گونه ای تنظیم شده که به راحتی روی کامپیوترها قابل اجرا می باشد . علاوه بر آن می توان در ساخت پاورپوینت یا محتواهای آموزشی از آنها استفاده کرد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: exe