طرح اکتشاف سنگ لاشه و مالون

طرح اکتشاف سنگ لاشه و مالون

سنگ لاشه و مالون

مقدمه طرح اکتشاف سنگ لاشه و مالون هوس
معادن یکی از مهمترین بخشهای اقتصادی در جذب و تامین نیروی انسانی به شمار می آید. و نیز در مواردی که معدن با ذخیره و عیار خوب در نقاط پرجمعیت باشد. به آسانی می توان نیروی انسان لازم را از محل تامین نمود از طرفی استقلال اقتصادی و رسیدن به مرحله خودکفایی صنعتی انجام پذیر نخواهد بود. مگر آنکه بیشترین توجه را به صنعت و معدن معطوف داشته و از فعالیت های بی دریغ قانونگذار و مسئولیت محترم وزارت صنایع و معادن برخوردار گردد. تا هر چه زودتر و با بهترین وضعیت ممکن چرخهای صنایع دیگر را به گردش درآورند.

به طور کلی نقش معادن در زیر بنای اقتصادی کشور را در چهار محور اصلی می توان مورد بررسی قرار داد.

  1. رسیدن به استقلال اقتصادی و رشد و توسعه صنایع مختلف
  2. شکوفایی بخشها دیگر اقتصادی
  3. جذب و تامین نیروی انسانی
  4. افزایش درآمد سرانه کشور

در راستای این اهداف والا اینجانب بی بی حمیده حسینی پیجویی های لازم را در محدوده مورد نظر را انجام داده و در پایان موافقت اصولی شماره ۱۵۸۰۰/۴ مورخ ۲/۶/۸۴ سازمان صنایع و معادن خراسان به نام اینجانب صادر گردید.

مشخصات محدوده اکتشافی

محدوده به صورت شش ضلعی BEFGHI و به مساحت کلی ۵ کیلومتر مربع و زوایای داخلی ۳۶۰ درجه می باشد این شش ضلعی به مبدا مرکز آبادی فریمان واقع در نقشه ۲۵۰۰۰۰/۱ تربت حیدریه که فاصله آن تا راس A برابر ده کیلومتر می باشد.

فهرست مطالب
مقدمه ۱
مشخصات محدوده اکتشافی ۲
محل و موقعیت جغرافیایی و راههای دسترسی ۲
کروکی ۳
نوع ماده معدنی و زمین شناسی منطقه ۳
عملیات اکتشاف پیشنهادی ۴
جدول هزینه های اکتشاف ۶
جدول زمان بندی عملیات اکتشاف ۷
توجیهات اقتصادی ۷

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD