طرح توجیهی آژانس بانوان

طرح توجیهی آژانس بانوان

طرح کسب و کار آژانس بانوان

طرح توجیهی آژانس بانوان
خلاصه مدیریتی / اجرایی
شهر مامونیه فاقد آژانس بانوان است ، خانم های بسیاری به این آژانس نیاز دارند. چون وقتی راننده ی مرد ارائه ی خدمات می دهد احتمال سیگار کشیدنش زیاد است. یا حتی ممکن است مرد چشم پاکی نباشد به همین دلیل وقتی راننده ی خانم ارائه خدمات می دهد. هم زن و هم شوهرش اطمینان خاطر بیشتری دارند چون شاید خانم ممکن است. به عروسی بخواهد برود و آرایش کامل داشته باشد. یا درد زایمان داشته باشد در نتیجه با راننده ی مرد راحت نمی باشد ، وقتی راننده خانم باشد.

که دارای عواطف مادرانه است ، مسافرهای خانم می توانند. با اطمینان خاطر بیشتری از این آژانس برای جابه جایی فرزندان کوچک خود استفاده کنند. زیرا با خیال راحت فرزند خود را به راننده ی خانم می سپارند. آژانس بانوان برای خانم های شاغلی که کارشان تا دیر وقت طول می کشد. یا شب کار هستند، بسیار بسیار مناسب است. و می توانند از سرویس هایی که توسط رانندگان خانم ارائه می شود که مطمئنا امنیت بیشتری دارد.

با فراغ بال و راحت استفاده کنند. درثانی اگر در اختیار بانوان رانندگان خانم این شهر مانند رانندگان خانم شهرهای بزرگ مانند تهران تلفن بی سیم قرار دهند. رانندگان خانم نیز با امنیت بیشتری رفت و آمد می کنند. زیرا اینجا روستا ها و شهرهای کوچک و دور افتاده ی زیادی دارد که راه های جاده ایی خلوت و کم تردد دارد. مانند خشکرود که جاده اش خاکی و فاقد روشنایی می باشد، پس دولت نیز باید با ما همکاری کند.

نام و نشانی نویسنده طرح کارآفرینی

فهرست مطالب
1- بخش معرفی
الف- نام و نشانی نویسنده طرح :
نام و نام خانوادگی:
تحصیلات:
تجربه شغلی یا کارآفرینی (رزومه کاری پیوست شود):
شماره تماس:
آدرس محل سکونت:
آدرس پست الکترونیک:
ب- مشخصات شرکت: آژانس بانوان
نام شرکت:قصر
نوع شرکت: آژانس
تعداد و نوع سهام:
شماره ثبت:
تاریخ ثبت:
آدرس شرکت:
موضوع فعالیت شرکت : خدمات با رانندگان بانو
سرمایه شرکت:
نام و مشخصات سرمایه گذار:

سرمایه کل نام و نام خانوادگی آورده کارآفرین تسهیلات وام تعداد سهام
ریال 650000000 30000000 ریال 300000000 10

و میزان اشتغالزایی طرح (پیش بینی):
در حال حاضر :3 نفر
در صورت توسعه : 20 نفر
غیر مستقیم: 2نفر

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 14

فرمت فایل: WORD