طرح درس علوم پایه پنجم از ریشه تا برگ

طرح درس علوم پایه پنجم از ریشه تا برگ

طرح درس از ریشه تا برگ عنوان درس ۱۲ کتاب علوم تجربی پایه پنجم دبستان ، از ریشه تا برگ می باشد. در این درس دانش آموزان با موضوعات مختلفی از جمله ، از خاک تا ریشه ، از ریشه تا ساقه و راه ورود هوا به گیاه آشنا می شوند.

در این قسمت دو طرح درس روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم . هر کدام از این طرح درسها در یک جدول مجزا تهیه و تنظیم شده است.

طرح درسهای مذکور جمعا دارای ۵ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها توسط دیگران وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۴ صفحه بوده و در آن مراحل مختلفی جهت آموزش این درس در نظر گرفته شده است . همچنین توضیحات لازم برای هر مرحله به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز باید انجام دهند ؛ در آن لحاظ شده است.

طرح درس دوم شامل ۱ صفحه بوده و به اختصار نوشته شده است . این طرح درس برای دو جلسه آموزشی تنظیم شده و در آن اهداف هر جلسه ، فعالیت های دانش آموزان ، هدف های ارزشیابی و یادداشت های معلم ذکر شده است.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، دو فایل دیگر ( با عنوان نکات مهم درس از ریشه تا برگ در ۲ صفحه و راهنمای تدریس درس از ریشه تا برگ در ۷ صفحه ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD