طرح درس آهن ربا در زندگی علوم چهارم

طرح درس آهن ربا در زندگی علوم چهارم

طرح درس آهن ربا در زندگی علوم چهارم عنوان یکی از درسهای کتاب علوم تجربی پایه چهارم دبستان ، آهن ربا در زندگی می باشد . در این درس دانش آموزان با خاصیت آهن ربایی ، قطب های آهن ربا و جابه جایی جسم با کمک آهن ربا آشنا می شوند .

در این قسمت طرح درسی روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم . این طرح درس در یک جدول تهیه و تنظیم شده و هدف کلی آن آشنایی دانش آموزان با آهن ربا و کاربرد آن در زندگی می باشد .
طرح درس مذکور شامل ۳ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
قبل از شروع تدریس ، مراحل مقدماتی انجام می شود . مراحل مقدماتی شامل تعیین اهداف ، وسایل کمک آموزشی ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه می باشد .
یک نمونه از اهدافی که در این طرح درس در نظر گرفته شده و انتظار داریم پس از تدریس فراگیران به آن دست یابند بدین شرح است : با انجام یک یک آزمایش بفهمند کجای آهن ربا خاصیت جذب بیشتری دارد.
اینک نوبت به اجرای تدریس می باشد و در این طرح درس فعالیت های متعددی برای دانش آموز و معلم در حین تدریس در نظر گرفته شده است . پس از اتمام تدریس ، مطالب جمع بندی شده و بعد از ارزشیابی پایانی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، انیمیشنی در مورد آهن ربا نیز وجود دارد که می توان هنگام تدریس از آن استفاده کرد .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: WORD