طرح درس بدن ما ۲ علوم پایه چهارم

طرح درس بدن ما ۲ علوم پایه چهارم

طرح درس بدن ما عنوان درس ۱۰ کتاب علوم تجربی پایه چهارم دبستان ، بدن ما(۲) می باشد . در این درس دانش آموزان با تنفس ، انتقال مواد در بدن ، ضربان قلب ، تصفیه ی خون و مطالب مرتبط با آنها آشنا می شوند.

در این قسمت دو طرح درس روزانه ( مستقل از یکدیگر ) برای تدریس این درس آورده ایم . تعداد کل صفحات این دو طرح درس ۷ صفحه می باشد.
هر کدام از طرح درسهای مذکور در یک جدول تهیه و تنظیم و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.
طرح درس اول به صورت مختصر نوشته شده و شامل ۱ صفحه می باشد. این طرح درس برای سه جلسه تدریس آماده شده و اهداف ، ارزشیابی و فعالیت ها برای هر جلسه آموزشی در آن به اختصار شده است.

طرح درس دوم کامل بوده و شامل ۶ صفحه می باشد . در ابتدای این طرح درس اهداف مختلف ، روش تدریس ، مدل کلاس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه درج شده است.
پس از آن ، تدریس درس در ۵ گام بیان شده است . توضیحات لازم برای این ۵ گام به همراه فعالیت های که معلم یا دانش آموز در این قسمت باید انجام دهند در این طرح درس وجود دارد.
در پایان ، مطالب درس جمع بندی شده و بعد از ارزشیابی پایانی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 16

فرمت فایل: WORD