طرح درس فارسی اول نشانه او و

طرح درس فارسی اول نشانه او و

نشانه او و در بخش ۲ کتاب فارسی اول دبستان ، نشانه ها آموزش داده می شود. درس چهارم در این بخش ، مربوط به نشانه او و – تـ ت می باشد.

در این قسمت دو طرح درس روزانه جهت تدریس نشانه او و آورده ایم. این طرح درسها جمعا داری ۷ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۴ صفحه بود و در یک جدول تهیه و تنظیم شده است . در این طرح درس پس از تعیین اهداف به سراغ روش تدریس ، وسایل مورد نیاز ، مدل کلاس ، ارزشیابی ورودی و ایجاد انگیزه رفته ایم.

در ادامه به قسمت ارائه درس می رسیم . توضیحات و فعالیت های که معلم یا دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند ؛ در طرح درس لحاظ شده است. در پایان هم ، ارزشیابی انجام شده و پس از جمع بندی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

طرح درس دوم شامل ۳ صفحه بوده و به شیوه انشایی نوشته شده و توضیحات لازم برای هر قسمت آن ( مانند طرح درس اول ) ذکر شده است .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، فایل راهنمای تدریس این درس ( در ۲ صفحه ) به همراه یک طرح درس دیگر از همین درس ( در ۴ صفحه به صورت  پی دی اف ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 10

فرمت فایل: WORD