طرح درس سالانه علوم تجربی چهارم دبستان

طرح درس سالانه علوم تجربی چهارم دبستان

علوم تجربی چهارم ابتدایی در کتاب علوم تجربی پایه چهارم ، بخش های مختلفی مانند جمع آوری اطلاعات ، گفت و گو ، فکر کنید ، کاوشگری ، آزمایش کنید و … وجود دارد. این بخش ها به همراه فعالیت های که درون کلاس یا خارج از کلاس صورت می گیرد به تعمیق مفاهیم کمک می نماید.

بهتر است ، جهت تدریس یک ساله این کتاب از طرح درس سالانه ای که در آن به بخش های مختلف توجه شده استفاده نمود.

در این قسمت ، طرح درسی سالانه برای تدریس کتاب علوم تجربی چهارم دبستان آورده ایم . این طرح درس در جدولی زیبا تهیه و تنظیم شده است.

طرح درس مذکور ( بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی ) شامل ۵ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان تغییر در آن وجود دارد.

در این طرح درس برای هر جلسه رئوس مطالب ، اهداف ، خلاصه گزارش تدریس ، مواد لازم و فعالیت های تکمیلی در نظر گرفته شده است.

همچنین در آن به فعالیت های مختلف از جمله اجرای آزمایش ، نمایش فیلم ، تحقیق ، کارهای پژوهشی و ساخت وسایل دست ساز اهمیت داده شده است .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، دو طرح درس سالانه دیگر از همین کتاب ( با شیوه نگارش متفاوت ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 25

فرمت فایل: WORD