پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان) شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

همچنین ببینید
پرسشنامه عملکرد سازمانی هرسی و گلداسمیت

معرفی پرسشنامه

این پرسشنامه ۱۲ گویه دارد و نمره گذاری آن بر حسب طیف لیکرت پنج گزینه ای است.

هدف: ارزیابی عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)
روایی و پایایی: دارد
تعداد سوال: ۱۲
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات:  ۳
منبع: دارد
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد
گارانتی: دارد

منبع : خردمند، احمد، بررسی رابطه بین سیستم مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان و تاثیر آن برعملکرد بانکها (مطالعه موردی؛ صنعت بانکداری استان آذربایجان غربی)، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب. ۱۳۹۱

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD