پرسشنامه عوامل موثر بر بهبود کیفیت دارای نه مولفه مشارکت و آموزش کارکنان، تعهد و نگرش مدیر ارشد، رضایت کارکنان ،پاداش و تشویق کارکنان، مشتریان، طراحی و تولید ، دانش کیفیت، گزینش کارکنان ، موجودی انبار و ۴۵ سوال می باشد.
دانلود پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر بهبود کیفیت
مولفه های پرسشنامه
ابعاد | موارد |
مشارکت و آموزش کارکنان | ۱ تا ۱۰ |
تعهد و نگرش مدیر ارشد | ۱۱ تا ۱۷ |
رضایت کارکنان | ۱۸ تا ۲۲ |
پاداش و تشویق کارکنان | ۲۳ تا ۲۷ |
مشتریان | ۲۸ تا ۳۱ |
طراحی و تولید | ۳۲ تا ۳۵ |
دانش کیفیت | ۳۶ تا ۳۸ |
گزینش کارکنان | ۳۹ تا ۴۲ |
موجودی انبار | ۴۳ تا ۴۵ |
تعریف مفهومی
جورف جوزان کیفیت را مناسب بودن برای استفاده و کاربرد و یا مناسب برای بازرگان،خریدار تعمیراتی، مونتاژگز،… و مصرف کننده نهایی می داند و در اینجا مشتری، مناسب بودن را تعیین و توصیف می کند( منبع داخل فایل) .
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا ،۱؛ تا حدودی،۲؛ کم،۳؛خیلی کم،۴؛ هرگز؛۵) میباشد ( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازهگیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
پایایی این پرسشنامه توسط( منبع داخل فایل)با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار بالای spss بدست آمده است .
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی و روایی: دارد
ابعاد (مولفه): دارد
نوع فایل: ورد آفیس
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد. همچنین مدل پرسشنامه ترسیم شده است.
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است