پرسشنامه عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

پرسشنامه عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و هدف آن سنجش عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری (تمرکز بر مشتریان اصلی و کلیدی، سازماندهی فرایندهای کسب و کار، مدیریت دانش، برخورداری از فناوریهای مدرن و به روز) است.

روایی و پایایی: دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات:  ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD