پرسشنامه استاندارد فرسودگی تحصیلی مسلش نسخه دانشجویان شامل مولفه روایی و پایایی تفسیر و شیوه نمره گذاری.
این پرسشنامه 15 گویه دارد و هدف آن بررسی فرسودگی تحصیلی در دانشجویان (از ابعاد عاطفی، شک و بدبینی، خودکارآمدی تحصیلی) میباشد. این پرسشنامه از مقیاس فرسودگی تحصیلی مسلش یا مزلاچ توسط رستمی، عابدی و همکاران (۱۳۹۰) استخراج گردیده است.
(این پرسشنامه قابل تعمیم به دانش آموزان دبیرستانی نیز می باشد)
روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعداد گویه: 15
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: 4
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است