فرهنگ خرید شهروندان جوان
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه فرهنگ خرید شهروندان جوان دارای ۲۸ سوال بوده و هدف آن ب بررسی عوامل موثر بر فرهنگ خرید (پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی، سرمایهی فرهنگی، جنسیت، مُدگرایی، شغل، فرهنگ خرید بازار و پاساژ، نوع و میزان خرید زنان شاغل و غیرشاغل) می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول ارائه گردیده است.
هدف: بررسی عوامل موثر بر فرهنگ خرید (پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی، سرمایهی فرهنگی، جنسیت، مُدگرایی، شغل، فرهنگ خرید بازار و پاساژ، نوع و میزان خرید زنان شاغل و غیرشاغل)
تفسیر : دارد
نتیجه گیری : دارد
نوع فایل : ورد آفیس word
تعداد صفحات : ۳
منبع : دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است