پرسشنامه استفاده از فناوری اطلاعات در فعالیت‌ های بازاریابی

پرسشنامه استفاده از فناوری اطلاعات در فعالیت‌ های بازاریابی

استفاده از فناوری اطلاعات در فعالیت‌ های بازاریابی

معرفی پرسشنامه
هدف: بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات در فعالیت‌های سازمانی مربوط به بازاریابی.
نحوه تکمیل: میزان استفاده از فناوری اطلاعات در هر یک از موارد زیر را تعیین کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.

تعداد سوالات: ۲۷
نوع فایل : ورد آفیس Word

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، ۱۳۹۰، پژوهشنامه مدیریت، جلد دهم، انتشارات راه‌دان، تهران.

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 2

فرمت فایل: WORD