پرسشنامه فناوری اطلاعات

پرسشنامه فناوری اطلاعات

دانلود پرسشنامه استاندارد کارکردهای فناوری اطلاعات بر وفاداری مشتریان بیمه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه کارکردهای فناوری اطلاعات بر وفاداری مشتریان بیمه عنوان پرسشنامه محقق ساخته ای است که شامل ۲۵ سوال است و در طیف لیکرت پنج درجه ای از خیلی کم تا خیلی زیاد امتیازبندی شده است.هدف از طراحی این پرسشنامه بررسی و ارزیابی تاثیر کارکردها فناوری اطلاعات بر وفاداری مشتریان بیمه می باشد.
جهانی شدن و پیشرفت تکنولوزی ،شرکت ها را در معرض رقابتی سنگین قرار داده است.در این دوران ، شرکتها به مدیریت رابطه با مشتری ، به عنوان ابزاری برای افزایش سودآوری خود می نگرند.بسیاری از محققین و پژوهشگران  CRM را حلقه واسطه بین مردم ، فرایند ها و تکنولوژی می دانند. درگذشته سازمان ها ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی بامشتریان داشتند. با پیشرفت فناوری فاصله سازمان بامشتریان زیاد شد به گونه ای که تولیدات انبوه، استراتژی بسیاری از سازمان ها بود.
پس از انقلاب دیجیتال وتحولات تکنولوژیکی در دنیا با استفادهاز فناوری اطلاعات بار دیگر سازمان هامی توانند با مشتریان روابط بسیار نزدیک و موثری برقرار نمایند.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش منتظری ذکر شده است.

روایی و پایایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۱۰
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 10

فرمت فایل: WORD