پرسشنامه بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی

پرسشنامه بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی

بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی

معرفی پرسشنامه
هدف: بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی.
نحوه تکمیل: در هر یک از موارد زیر، به کارگیری فناوری اطلاعات چقدر مؤثر بوده است؟
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، ۱۳۹۰، پژوهشنامه مدیریت، جلد دهم، انتشارات راه‌دان، تهران.

تعداد سوالات: ۲۲
امتیازدهی و تفسیر نتایج: دارد
نوع فایل : ورد آفیس Word
منبع : دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: مشخص نشده

فرمت فایل: مشخص نشده