پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن گیما

پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن گیما

پرسشنامه استاندارد قابلیت های بازاریابی آثاهن گیما

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه قابلیت های بازاریابی توسط آثاهن و گیما با هدف ارزیابی قابلیت های بازاریابی از ابعاد مختلف که شامل ارتباط با مشتری، محصول متمایز، خدمات به مشتری، اثربخشی فعالیت های پیشبرد، تحقیقات بازاریابی و شبکه توزیع  است تنظیم شده است . این پرسشنامه ۳۳  گو یه دارد و طبق طیف لیکرت نمره گذاری شده است.
در مطالعات اخیر قابلیت های بازاریابی به عنوان فرآیند به کارگیری دانش، مهارت و منابع سازمان جهت ایجاد ارزش افزوده برای کالاها و خدمات ، برآورده کردن تقاضاهای رقابتی و پاسخگویی به نیازها ی مرتبط با بازار تعریف شده است.اهمیت فرآیندهای یادگیری در توسعه قابلیت های بازاریابی مورد تاکید قرار گرفته است به خصوص زمانی که کارکنان بتوانند به طور سریع با استفاده از دانش و مهارت خود مسائل بازاریابی شرکت را حل کنند.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش رضایی ذکر شده است.

هدف: ارزیابی قابلیت های بازاریابی از ابعاد مختلف (ارتباط با مشتری، محصول متمایز، خدمات به مشتری، اثربخشی فعالیت های پیشبرد، تحقیقات بازاریابی، شبکه توزیع)
پایایی و روایی: دارد (فارسی)
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
تعداد بعد: ۶
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی)
مولفه : دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD