پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

دانلود پرسشنامه استاندارد قدرت اجتماعی برند

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۱۶ سوال بوده و هدف آن ارزیابی قدرت اجتماعی برند از ابعاد مختلف (قدرت اجتماعی قهریه برند، قدرت اجتماعی جذابیت برند، قدرت اجتماعی مشروعیت برند، قدرت اجتماعی الگو بودن برند) می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته و بر اساس پژوهش (منبع داخل فایل)  طراحی گردیده است. برای بررسی روایی و پایی، این پرسشنامه روی گروه کوچک ۹۰ نفری اجرا شد و آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه بالای ۸۵ درصد به دست آمد.

هدف: ارزیابی قدرت اجتماعی برند از ابعاد مختلف (قدرت اجتماعی قهریه برند، قدرت اجتماعی جذابیت برند، قدرت اجتماعی مشروعیت برند، قدرت اجتماعی الگو بودن برند)
تعداد سوال: ۱۶
تعداد بعد: ۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۳
منبع: طراحی شده بر اساس پژوهش چاپ شده

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD