پاورپوینت ماشین برداشت پنبه ۱۶ اسلاید

پاورپوینت ماشین برداشت پنبه ۱۶ اسلاید

ماشین برداشت پنبه

پنبه چینها :کابینها (اتاقکهای ) راحت :
در ماشین پنبه چین ۹۹۷۰ کابین John Deere Gardtm تعبیه شده و در ماشین پنبه چین ۹۹۹۶ کابین Comfort Gardtm تعبیه شده است .
کابین ملقب به sound – Grandtm دارای یک مکان (ایستگاه) عمل کننده تنگ (کوچک) است با تجهیزات گرمایی استاندارد و تعدیل کننده هوا ، تا یک محیط ساکت ، تمیز و راحت را بوجود آورد .

سایر ویژگیها

یک تلسکوپ و ردیف دسته های محرک می تواند قرار بگیرد تا عملکرد متصدی را یکی کند .
یک مرکز personal-posturetm تعبیه شده برای توقفی deluxe تا خستگی متصدی را بر طرف کند .
بعد از اینکه متصدی صندلیش را برای بیشتر از پنج دقیقه ترک کند یک سیستم پیش اپراتور به طور خودکار عملکرد واحد برداشت و حرکت ماشین را متوقف می کند .
در ماشین ۹۹۷۰ ترمز پارک مکانیکی و پدالهای ترمز هیدرولیکی خود یکنواخت اطمینان میدهد به یک توقف ایمن در مزرعه یا جاده .
در ماشین پنبه چینی ۹۹۹۶ ترمز پارک مکانیکی و پدالهای ترمز هیدرولیکی خود یکنواخت اطمینان می دهد به یک توقف ایمن در مزرعه یا جاده .
در ماشین پنبه چینی ۹۹۹۶ کابین بزرگ (وسیع ) john Deere comfort Gardtm تعبیه شده است .

کابین ComfortGardtm دارای یک مکان متصدی کوچک با سیستم گرمایی استاندارد و تعیین کننده هوا و Pre-wire برای یک جاده دو طرفه می باشد و یک محیط آرام ، تمیز و راحتی را فراهم کرده است .
یک مکان مجهز برای ایجاد یک فضای دید ایده آل و مطمئن برای متصدی طراحی شده تا عملکرد ماشین و تکنیکهای لازم انجام کار را یاد بگیرد

ویژگیهای دیگر :

یک بادگیر بزرگ با پنجره های کناری امکان دید خوبی را برای متصدی فراهم می کند .
فرمان (دسته قدرت) جابه جایی را سریع و راحت می کند .

کابین Comfort command با جلوگیری از وزش هوا ، وجود کمربند و محل مجهز (مناسب) خستگی متصدی را بر طرف می کند و یک مکان مطمئنی را برای متصدی ایجاد می کند .
یک سیستم پیش عمل کنند و به طور خودکار چرخش دستگاه و حرکت ماشین را متوقف می کند زمانی که متصدی مکانش را برای بیش تر از ۵ دقیقه ترک کند .
ماشین ۹۹۹۶ دارای یک فنر کمکی هیدرولیکی است که ترمز اضطراری /پارک را رها می کند .
ماشین های پنبه چینی : شاسی (قالب) موتور و دنده ها

شاسی

یک قالب محکم ۱۵*۱۰ سانتی متری (in-6*4) صفحه اصلی یا مرکزی لوله ای آهنی در ماشین ۹۹۷۰ قدرت و دقت زیادی را ایجاد می کند طرح صفحه قابلیت و سودمندی زیادی را باعث می شود .
مدل ۹۹۹۶ دارای یک شاسی ۱۸*۱۸ است قالب شاسی برای اداره کردن دستگاههای شش ردیفی سبدهای بار شرایط برداشت سخت و موتور به کار برده شده متقاطع ساخته شده است .

دنده ها
دنده سه سرعتی یک سلسله حرکت ساده و پر قدرت ایجاد می کند حرکت هیدروستاتیکی متنوع و دنده سه سرعته به راننده این اجازه را می دهد که همزمان با تغییر سرعت میدان (زمین) با شرایط مزرعه سازگار شود بدون هیچ گونه تغییری .
مدل ۹۹۹۶ دارای حرکتهای هیدروستاتیکی دوتایی است .
پمپ هیدروستاتیکی داخلی دنده را حرکت می دهد و پمپ هیدروستاتیکی بیرونی دستگاههای ردیف را حرکت می دهد .
حرکتهای هیدروستاتیکی دوتایی باعث می شود که قدرت بیشتری برای حرکت دستگاهها و دنده انتقال داده شود و باعث افزایش کار آمدی ماشین می شود .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 16

فرمت فایل: پاورپوینت