مدل کانو
این پرسشنامه برای صنعت هتلداری تنظیم شده است ولی برای سایر پژوهش ها می توان با ایجاد تغییرات آن را اصلاح کرد
دکتر نوریاکی کانو یکی از برجسته ترین صاحب نظران علم مدیریت کیفیت، در مدل خود خصوصیات کیفی را به سه دسته تقسیم کرده است و آنها را در یک نموندار دو بعدی ترسیم کرده است. محور عمودی این مدل میزان رضایت و خشنودی مشتری و محور افقی میزان ارائه کیفی مورد نظر مشتری را نشان می دهد. بالاترین و پایین ترین نقطه از محور عمودی نمودار به ترتیب بیانگر نهایت رضایت و عدم رضایت مشتریان است. محل تلاقی محور افقی و عمودی بیانگر جایی است که مشتری در حالت متعادل از نظر رضایت و عدم رضایت قرار دارد.
نام پرسشنامه : پرسشنامه مدل کانو
تعداد سوال: ۲۷
نحوه تفسیر و نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: پی دی اف
تعداد صفحه: ۱۰
منبع: دارد (مقالهی همراه فایل)
پرسشنامه کاملا استاندارد است