پرسشنامه مسئولیت اجتماعی کارکنان بازاریابی پیترز

پرسشنامه مسئولیت اجتماعی کارکنان بازاریابی پیترز

دانلود پرسشنامه مسئولیت اجتماعی کارکنان بازاریابی پیترز شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی مولفه تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه مسئولیت اجتماعی کارکنان بازاریابی توسط Peters در سال ۱۹۷۲ ساخته شده است که از ۲۶ گویه و ۴ خرده مقیاس اهمیت قائل بودن برای فعالیت های شرکت (۱۳ سوال)، صداقت (۶ سوال)، تداوم در مسئولیت اجتماعی (۳ سوال) و اهمیت قائل بودن برای مسئولیت اجتماعی فراتر از حد نیاز (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش مسئولیت اجتماعی کارکنان بازاریابی بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما peter روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
مولفه: دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD