تمایل مصرف کننده به پشیمانی دلاکروئیس و همکاران
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه تمایل مصرف کننده به پشیمانی توسط Delacroix و Jourdan در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است که از ۶ گویه و ۲ خرده مقیاس پشیمانی از نخریدن (۳ سوال) و پشیمانی از خریدن (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان حساسیت نسبت به پشیمانی بعد از خرید بکار می رود. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «خیلی مخالفم»، «کمی مخالفم»، «بی نظرم»، «کمی موافقم»، «خیلی موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ در نظر گرفته می شود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما دلاکر و همکاران روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ ذکر کرده است.
روایی و پایایی : دارد (خارجی)
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است