پرسشنامه نگرش ها نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها ویلیامز

پرسشنامه نگرش ها نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها ویلیامز

دانلود پرسشنامه استاندارد نگرش ها نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها ویلیامز

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه نگرش ها نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها توسط Williams (1982) ساخته شده است که از ۲۳ گویه و ۷ خرده مقیاس عمومی (۴ سوال)، خصوصی (۳ سوال)، شهودی (۴ سوال)، عقلانی (۳ سوال)، مدیریت (۴ سوال)، افراد خارج (۲ سوال) و دلسوزی (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش نگرش مصرف کنندگان نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما (منبع داخل فایل) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۹۰ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD