پرسشنامه نوجویی در مصرف کنندگان لویت و والتون

پرسشنامه نوجویی در مصرف کنندگان لویت و والتون

دانلود پرسشنامه استاندارد نوجویی در مصرف کنندگان لویت و والتون

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه نوجویی در مصرف کنندگان توسط Leavitt و Walton (1988) ساخته شده است که از دو فرم A و B که هر کدام شامل ۲۴ سوال می باشند تشکیل شده است که این پرسشنامه به منظور سنجش میزان نوجویی در مصرف کنندگان بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش (منبع داخل فایل)  روایی این پرسشنامه مورد تایید قرار گرفته است. همچنین پایایی آن با استفاده از ضریب کودر ریچاردسون محاسبه گردید که برای فرم A برابر با ۸۰ درصد و برای فرم B برابر با ۷۷ درصد به دست آمد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل:  (word)
تعداد صفحات:  ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD