پرسشنامه نگرش کودکان به تبلیغات مکلین و مچلیت

پرسشنامه نگرش کودکان به تبلیغات مکلین و مچلیت

دانلود پرسشنامه استاندارد نگرش کودکان نسبت به تبلیغات مکلین و مچلیت شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی تعریف مفهومی و عملیاتی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه نگرش کودکان نسبت به تبلیغات توسط Macklin و Machleit در سال ۱۹۹۰ ساخته شده است که از ۵ گویه تشکیل شده است که به منظور بررسی نگرش کودکان نسبت به تبلیغات در سنین ۳ تا ۵ سال بکار می رود.برای تمامی گویه های پرسشنامه از طیف لیکرت ۵ نقطه ای همانند عبارات موجود در پرسشنامه استفاده می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما  Macklin روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD