پرسشنامه هوش عاطفی تراویس برادبری و جین گریوز

پرسشنامه هوش عاطفی تراویس برادبری و جین گریوز

پرسشنامه هوش عاطفی تراویس برادبری و جین گریوز
دانلود پرسشنامه بررسی ارتباط بین هوش عاطفی کارکنان و رضایت مشتریان بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل
تعداد صفحات: ۳
فرمت فایل: ورد آفیس word

این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

***  پرسشنامه دارای ۱۳ سوال با خرد مقیاسهای زیر است :

گویه های بعد خودآگاهی ۶ سوال
گویه های بعد خودمدیریتی ۷ سوال

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی ارتباط بین هوش عاطفی کارکنان و رضایت مشتریان تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

مقیاس طیف لیکرت (کاملا موافقم              موافقم              نظری ندارم              مخالفم              کاملا مخالفم)

واحد قم
دانشکده مدیریت
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:
بررسی ارتباط بین هوش عاطفی کارکنان و رضایت مشتریان
(مورد مطالعه :بانک انصار استان قم)
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

پرسشنامه هوش هیجانی گریوز و برادبری مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۳ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود پرسشنامه هوش هیجانی گریوز و برادبری  نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک پرسشنامه مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

پرسشنامه هوش هیجانی گریوز و برادبری
آزمون هوش هیجانی مورد استفاده در این تحقیق توسط برادبری و گریوز (۲۰۰۴) ساخته شده است و توسط گنجی (۱۳۸۴) ترجمه و اعتباریابی شده است. این آزمون شامل ۲۸ ماده است که بر اساس مقیاس ۶ درجه ای لیکرت نمره گذاری می شود، و چهار مولفه خود آگاهی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی و مدیریت رابطه را می سنجد و یک نمره کلی هوش هیجانی نیز به دست می دهد. نمره بالاتر از ۸۰ نشان دهنده هوش هیجانی بالا و نمره پایین تر از ۶۰ نشان دهنده هوش هیجانی پایین است.
هر کدام از مولفه های پرسشنامه هوش هیجانی گریوز و برادبری، از ماده های زیر تشکیل شده اند:
مولفه خود آگاهی۱: سوالات شماره ۱-۲-۳-۴-۵- و ۶ .
مولفه خود مدیریتی۲: سوالات شماره ۷-۸-۹-۱۰-۱۱-۱۲-۱۳-۱۴- و ۱۵ .
مولفه آگاهی اجتماعی۳: سوالات شماره ۱۶-۱۷-۱۸-۱۹ و ۲۰ .
مولفه مدیریت رابطه۴: سوالات شماره ۲۱-۲۲-۲۳-۲۴-۲۵-۲۶-۲۷- و ۲۸ .

روایی و پایایی آزمون:
الف) روایی:
برای تعیین روایی، این  آزمون به همراه آزمون هوش هیجانی بار- ان در یک گروه ۹۷ نفری اجرا شد که ضریب همبستگی در سطح ۹۹/۰ معنی دار بود(گنجی، ۱۳۸۴).

ب) پایایی:
در بررسی گنجی (۱۳۸۴) ضرایب پایایی مولفه های هوش هیجانی به ترتیب برابر با ۷۳/۰، ۷۸/۰ ، ۷۶/ ۰ و ۷۶/ ۰ بود. به علاوه آزمون در گروه ۲۸۴ نفری دیگر ( ۱۱۵ پسر، ۱۳۹ دختر) فقط یکبار اجرا شد و ضریب پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ ۸۸/۰ بود.
در پژوهش حاضر نیز پایایی آن  با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۸۸/۰ بدست آمد که نشاندهنده پایایی بالای آزمون می باشد.

۱- consciousness
۲- self-management
۳ – Social Awareness
۴ – Relationship Management

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD