پرسشنامه واکنش مصرف کننده به تبلیغات تلویزیونی لویت

پرسشنامه واکنش مصرف کننده به تبلیغات تلویزیونی لویت

دانلود پرسشنامه استاندارد واکنش مصرف کننده به تبلیغات تلویزیونی لویت شامل پرسشنامه استاندارد مولفه امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه واکنش مصرف کننده به تبلیغات تلویزیونی توسط Leavitt در سال ۱۹۷۰ ساخته شده است که از ۴۵ گویه و ۸ خرده مقیاس عامل انرژی زا (۶ سوال)، عامل سرگرم کننده (۶ سوال)، عامل ارتباط شخصی (۶ سوال)، عامل اقتدار (۶ سوال)، احساسی (۶ سوال)، آشنایی (۳ سوال)، جدید (۶ سوال) و تنفر (۶ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش واکنش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بکار می رود.نمره گذاری تمامی سوالات پرسشنامه بصورت طیف لیکرت پنج نقطه ای مانند زیر می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است.اما leavit روایی  و پایایی این پرسشنامه  طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
مولفه : دارد ( سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD