طرح درس ورزش و نیرو (۱)، علوم ششم

طرح درس ورزش و نیرو (۱)، علوم ششم

ورزش و نیرو ۱ علوم ششم عنوان درس ۶ کتاب علوم تجربی پایه ششم دبستان ” ورزش و نیرو (۱) ” می باشد. در این درس دانش آموزان با اثر نیرو و اثر متقابل نیرو بین جسم آشنا می شوند.

در این قسمت دو طرح درس روزانه برای تدریس درس ورزش و نیرو (۱) آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای ۹ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۵ صفحه بوده و در آن پس از انجام مراحل مقدماتی ( تعیین اهداف، وسایل کمک آموزشی، روش تدریس، مدل کلاس، برقراری ارتباط، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه ) به سراغ اجرای تدریس رفته ایم.

در مرحله تدریس، توضیحات لازم جهت آموزش این درس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند به طور کامل بیان شده است. پس از تدریس، ارزشیابی پایانی به عمل آمده و درس جمع بندی شده و در نهایت به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

طرح درس دوم شامل ۴ صفحه می باشد و مانند طرح درس اول در آن توضیحات لازم برای مرحله مقدماتی، مرحله تدریس و مرحله تکمیلی ( به شیوه ای متفاوت ) بیان شده است.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق ، فایل راهنما و روش تدریس این درس در ۶ صفحه به همراه فایل سوال و جواب آن در ۳ صفحه، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD