دانلود ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

دانلود ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

دانلود مقاله انگلیسی لاتین ISI رشته مدیریت وفاداری به برند همراه با ترجمه فارسی با عنوان اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

بخشی از متن مقاله ترجمه شده
مقاله حاضر شرحی اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بکار برده است. هدف از این مطالعه ترکیب کردن خدمات وفاداری برند به عنوان یک نتیجه از ارزیابی مصرف کنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعمیم مدل اصلاح شده (SBV) در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده های نظرسنجی آنلاین در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارک و نروژ (به ترتیب شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام شد. یافته های پیشین که نشان می دهند که شواهد برند به طور قابل توجهی رضایت مصرف کننده، نگرش و وفاداری رفتاری نسبت به نام های تجاری خدمات را تحت تاثیر قرار می دهد در این پژوهش مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، برخلاف یافته های پیشین، عناصر ارتباط کنترل شده (یعنی تبلیغات و ترویج ها) هیچ تاثیری بر رضایت مشتری با نام های تجاری خدمات ندارد. با این حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقیم و قابل توجهی ادراک مشتریات از ابعاد گوناگون برند و نگرش کلی آنها نسبت به برند را شکل می دهد.

واژگان کلیدی: برند خدمات، نگرش ها نسبت به برند، رضایت از برند، وفاداری به برند

عنوان اصلی مقاله: The effects of service brand dimensionsonbrandloyalty
ترجمه فارسی عنوان: مدل کنترل همزمان برای پایگاه داده ی توزیع شده
تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۰ صفحه
فرمت فایل ترجمه شده : ورد آفیس WORD
فرمت فایل مقاله انگلیسی : پی دی اف PDF

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 20

فرمت فایل: WORD