پرسشنامه استاندارد میزان وفاداری مشتریان سازمان
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه میزان وفاداری مشتریان سازمان حاوی ۲۴ سوال بوده که هدف آن بررسی میزان وفاداری مشتری در سازمان ها میباشد.
امتیازدهی و تفسیر نتایج پرسشنامه
برای هر گزینه کاملاً موافقم ۵، موافقم ۴، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۲ و کاملاً مخالفم ۱ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید (کامل در داخل فایل)
مشخصات پرسشنامه
هدف: بررسی میزان وفاداری مشتری در سازمان ها
تعداد سوال : ۲۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات : ۴
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است