پاورپوینت ساماندهی بافت های فرسوده شهری از منظر شهرسازی جدید

پاورپوینت ساماندهی بافت های فرسوده شهری از منظر شهرسازی جدید

پاورپوینت بررسی ساماندهی بافت های فرسوده شهری از منظر شهرسازی جدید و منشور 2000 (نمونه موردی محله درب دلاکان شهرخرم آباد).

بخشی از پاورپوینت
اگر فضاهای شهری را موجودی دارای حیات و یا یک سیستم وسیع در نظر بگیریم این سیستم متشکل از اجزا و عناصری است. که باهم در تعامل و سازگاری هستند که ادامه حیات فضاهای شهری را ممکن می سازد. این اجزا و عناصر عبارتند از (کالبد، فعالیت، انسان).

بافت های فرسوده بعنوان معضلی است که طی سالیان گذشته و حال موجب بروز مشکلات اجتماعی، اقتصادی،. زیست محیطی، کالبدی، تاسیسات و تجهیزات شهری و سایر امکانات شهری مواجهه بوده اند،. که در روند رشد و توسعه فضایی– کالبدی باید مورد توجه قرار گیرند. بخش چشمگیری از تاریخ و فرهنگ شهر که نشان دهنده ارزشها،. باورها، اعتقادات، هنرها و توان فنی و ساختار اجتماعی – اقتصادی و سیاسی نسل های گذشته است. در این بافت های فرسوده نهفته است. و لزوم توجه به طراحی و برنامه ریزی شهری در آنها با توجه به ارزشهای محیطی هر منطقه ضروری می باشد.

این پژوهش در پی آنست که رعایت چار چوب نظری رویکرد شهرسازی جدید و منشور 2000 را مبنای مبانی نظری خود قرار داده. و با دخالت در بافتهای فرسوده شهری که در این پژوهش محله درب دلاکان شهر خرم آباد می باشد. به برنامه ریزی و طراحی و ساماندهی آن اقدام نماید. و از مشخصه های این دو رویکرد، روشهای موفق علمی و راه حل هایی برای جوابگویی به شرایط متغیر مناطق شهری می باشد.

فهرست مطالب ارائه :
کلیات تحقیق
مبانی نظری
شناخت عرصه پژوهش
روش های انجام تحقیق
تحلیل یافته های پژوهش
نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۷۴ اسلاید قابل ویرایش و بسیار جامع و کامل تهیه شده است.

هدیه محصول
فایل پاورپوینت اصول و مبانی برنامه ریزی شهری (۲۶اسلاید)

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 74

فرمت فایل: پاورپوینت