پاورپوینت فروشگاه اینترنتی

پاورپوینت فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

پاورپوینت آماده فروشگاه آنلاین اینترنتی Network
با ایجاد و تاسیس دکان اینترنتی آنلاین، آگهی و اطلاعات کامل محصولات یک کمپانی به نمایش در می آید. و خریدار با داشتن کارت پرداخت واسطه و یا کارت‌ های اعتباری، پس از بررسی و گزینش، در خواست خرید می کند.

سایت واسطه پس از کسر وجه محصول از حساب وی، این درخواست را در مرتبه نخست از روش فکس و یا تلفن . (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن سخنگو ) به فروشنده انتقال می دهد. و فروشنده می بایست در مدت زمان موافقت شده، جنس را برای خریدار ارسال نماید.

مزایای ایجاد دکان اینترنتی برای فروشندگان

1- داشتن ویترینی قابل مشاهده در تمام کشورهای جهان.
2- داشتن بازدید کنندگان انبوه (شرکتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان) و …

مزایای ایجاد دکان اینترنتی

3- ظرفیت نامحدود دکان های اینترنتی
در دکان های قدیمی به علت محدودیت جا، توانایی نگهداری تمامی محصولات بر اساس گوناگونی، اندازه، ترکیبات و … وجود ندارد. که این موضوع در مغازه اینترنتی کاملاٌ حل شده است. یعنی به علت عدم کمبود در جا، فروشنده می تواند. زنبیل محصولات تولیدی خویش را به گوناگون ترین شکل ممکن به همراه توضیحات جامع و بیان برتری های کیفی و فنی به زبان ساده . و با ثبت نرخ ها و تصویر های شیک در معرض مشاهده مشتریان قرار دهد.

4- نداشتن کمبود زمانی
فعالیت فروشگاه های قدیمی محصور به ساعات و روزهای غیر تعطیل می باشد. ولی فروشگاه های اینترنتی مطلقاٌ این‌گونه محدودیتی نداشته و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای سال در معرض تمام بازدید کنندگان قرار دارد.

5- افت مخارج های جانبی وسود آوری زیادتر
در فروش مستقیم محصولات به مشتریان در دکان اینترنتی، خرج هایی از قبیل حق‌العمل، خواب دارایی و دیگر مخارج های جانبی کاهش یافته . و از این‌ رو بهره بیشتری عاید فروشنده می شود.

ساخت فروشگاه اینترنتی

فهرست مطالب
ایجاد فروشگاه اینترنتی
برتری های ایجاد دکان اینترنتی برای فروشندگان.
محاسن خرید از فروشگاه های آنلاین اینترنتی برای خریداران
مزایای استفاده از تجارت الکترونیکی
فهرست مرجع‌ها

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 21

فرمت فایل: پاورپوینت