دانلود پرسشنامه استاندارد ارتباط موفق با مشتری رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱
معرفی پرسشنامه
ارتباط با مشتری، یکی از راههای مناسب برای رشد و ترقی و افزایش ارزش برند است. همچنین به منظور افزایش سطح وفاداری به برند و ارزش ویژه برند و رفع نیازهای مشتریان در بخش خدمات، میتوان از فعالیتهای بازاریابی رابطهمند برای افزایش منافع مشتریان استفاده نمود(کیم و همکاران، ۲۰۰۸).
پرسشنامه ارتباط موفق با مشتری رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱ دارای ۱۱ گویه میباشد.
سوالات این پرسشنامه به صورت طیف لیکرت ۵ گزینهای (از خیلی کم تا خیلی زیاد) نمرهگذاری شده است.
روایی و پایایی پرسشنامه
به منظور سنجش پایایی ابزار تحقیق از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. این کمیت بین صفر و یک تغییر می کند، ضریب پایایی صفر، معرف عدم پایایی و ضریب پایایی یک، معرف پایایی کامل است. مقادیر بالای ۷/۰ برای آلفای کرونباخ مطلوب است (منبع داخل فایل). در تحقیق حاضر ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه برابر ۸۷۲/۰ بوده، که حاکی از پایایی خوب ابزار اندازه گیری است.
پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است