پرسشنامه ارتباط موفق با مشتری رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱

پرسشنامه ارتباط موفق با مشتری رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱

دانلود پرسشنامه استاندارد ارتباط موفق با مشتری رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱

معرفی پرسشنامه

ارتباط با مشتری، یکی از راه‌های مناسب برای رشد و ترقی و افزایش ارزش برند است. همچنین به منظور افزایش سطح وفاداری به برند و ارزش ویژه برند و رفع نیازهای مشتریان در بخش خدمات، می‌توان از فعالیت‌های بازاریابی رابطه‌مند برای افزایش منافع مشتریان استفاده نمود(کیم و همکاران، ۲۰۰۸).
پرسشنامه ارتباط موفق با مشتری رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱ دارای ۱۱ گویه می‌باشد.
سوالات این پرسشنامه به صورت طیف لیکرت ۵ گزینه‌ای (از خیلی کم تا خیلی زیاد) نمره‌گذاری شده است.

روایی و پایایی پرسشنامه

به منظور سنجش پایایی ابزار تحقیق از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. این کمیت بین صفر و یک تغییر می کند، ضریب پایایی صفر، معرف عدم پایایی و ضریب پایایی یک، معرف پایایی کامل است. مقادیر بالای ۷/۰ برای آلفای کرونباخ مطلوب است (منبع داخل فایل). در تحقیق حاضر ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه برابر ۸۷۲/۰ بوده، که حاکی از پایایی خوب ابزار اندازه گیری است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD