تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت ها
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه ۳۲ سوال داشته و هدف آن بررسی تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت ها (اهداف عمومی شرکت، اهداف بازاریابی شرکت، اهداف رسانه ای شرکت، اهداف شخصی، موفقیت تجاری و مالی) می باشد.
روایی و پایایی : دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
تعداد سوال: ۳۲
تعداد بعد: ۵
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است