شخصیت برند تیم های ورزشی
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی توسط سیوتسو (۲۰۱۲) ساخته شده است که از ۲۴ گویه و ۵ خرده مقیاس رقابت (۷ سوال)، پرستیژ (۶ سوال)، اخلاقیات (۴ سوال)، اصالت (۴ سوال) و اعتبار (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش شخصیت در تیم های ورزشی بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما (منبع داخل فایل) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۹۰ ذکر کرده است.
هدف: سنجش شخصیت در تیم های ورزشی از ابعاد مختلف (رقابت، پرستیژ، اخلاقیات، اصالت، اعتبار)
تعداد سوال: ۲۴
تعداد بعد: ۵
روایی پایایی : دارد
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است