پرسشنامه استاندارد تعهد مصرف کننده برند

پرسشنامه استاندارد تعهد مصرف کننده برند

تعهد مصرف کننده برند

پرسشنامه استاندارد تعهد مصرف کننده برند، پرسشنامه ای محقق ساخته می باشد. این مقیاس دارای 8 گویه و 3 مولفه می باشد.

که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (کاملا مخالفم تا کاملا موافقم) و هر ماده دارای ارزشی بین 1 تا 5 است. با سؤالاتی مانند: (تا چه اندازه احساس می کنید که برند… نسبت به سایر مارک ها بهتر است؟) تعهد مصرف کننده برند را می­ سنجد.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از تعهد مصرف کننده برند نمره ای است. که پاسخ دهنده گان به سوالات 8 گویه ای تعهد مصرف کننده برند می دهند.

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد. که ما فکر می کنیم ( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). در پژوهش (خشنودی قشلاقی، ۱۳۹۴) روایی پرسشنامه توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.

تعهد برند مصرف کننده

پایایی ابزار جمع آوری داده

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد ( سرمد و همکاران،۱۳۹۲). در پژوهش (خشنودی قشلاقی، ۱۳۹۴) پایایی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰/۰ به دست آمده است.

مشخصات پرسشنامه استاندارد

روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 6
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD