پرسشنامه استاندارد تعهد به برند 8 سوالی

پرسشنامه استاندارد تعهد به برند 8 سوالی

تعهد به برند

پرسشنامه استاندارد تعهد به برند حاوی ۸ سوال بوده که دارای روایی و پایایی تفسیر و شیوه نمره گذاری می باشد.

تعریف مفهومی پرسشنامه
تعهد عاطفی: تعهد عاطفی ارتباط عاطفی با برند است که نشان دهندۀ حس قوی هویت شخصی می باشد. تعهد عاطفی برند بر مبنای هویت و ارزش های مشترک با برند شکل گرفته است. (Pring, 2007، نقل از مؤمن،۱۳۹۳).

تعهد مستمر: تمایل به ارتباط مستمر با برند که ریشه در هزینه های جابجایی، اقتصادی و روان شناختی و کمبود عوامل جایگزین دارد. (Bansal, Irving, & Taylor, 2004 & Fullerton, 2003 ، نقل از مؤمن،۱۳۹۳).

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از تعهد به برند نمره ای است. که پاسخ دهنده گان به سوالات ۸ گویه ای پرسشنامه تعهد به برند می دهند.

مولفه های پرسشنامه

پرسشنامه تعهد به برند ۸ سوال
تعهد عاطفی سوالات ۱ تا ۴
تعهد مستمر سوالات ۵ تا ۸

روایی و پایایی پرسشنامه تعهد به برند

روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد. که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰) . در پژوهش (مؤمن، ۱۳۹۳) روایی پرسشنامه توسط متخصصان تأیید شده است.

پرسشنامه برند

پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد. ( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

در پژوهش (مؤمن، ۱۳۹۳) پایایی پرسشنامه تعهد به برند از روش آلفای کرونباخ به ترتیب زیر به دست آمده است. (توضیحات کامل دااخل فایل)

مشخصات پرسشنامه استاندارد

روایی و پایایی: دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
تعداد سوال: ۸ سوال
تعداد مولفه: ۲ مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD