پرسشنامه توانمندی های ریاضی دانش آموزان پنجم دبستان

پرسشنامه توانمندی های ریاضی دانش آموزان پنجم دبستان

پرسشنامه توانمندی های ریاضی دانش آموزان پنجم دبستان

پرسشنامه استاندارد ارزیابی توانمندی های ریاضی دانش آموزان پنجم دبستان که دارای 45 سوال است. که متیازبندی دارای روایی و پایایی تفسیر و شیوه نمره گذاری میباشد. توضیحات کامل در مورد تفسیر، روش نمره گذاری و روایی و پایایی به همراه منبع در متن آورده شده است.

تفسیر پرسشنامه
چک لیست اختلال ریاضی توسط مصطفی تبریزی ساخته و مورد اعتباریابی واقع شده است. این ابزار به سنجش توانایی های ریاضی کلاس پنجم می پردازد عموماً به طور فردی اجرا می شود.

نمره گذاری پرسشنامه
مقیاس نمره گذاری سوالات این ابزار بلی/خیر بوده که به بلی نمره 1 و به خیر نمره 0 تعلق می گیرد. هر چه نمره کسب شده سطح بالاتری داشته باشد به معنای عدم برخورداری از اختلال ریاضی است.

روایی و پایایی پرسشنامه

پرسشنامه اختلال ریاضی توسط مصطفی تبریزی اعتباریابی شده است. که روایی تخصصی و محتوایی آن را توسط متخصصین این حوزه مورد سنجش قرار داده و پایایی آن را نیز با آلفای کرانباخ بالاتر از7/0 به دست آورد.

پرسشنامه اختلال ریاضی

بخشی از سوالات پرسشنامه

ردیف توانمندی های ریاضی دانش آموزان پنجم دبستان بله خیر
1 آیا عدد مخلوط را می شناسد؟
2 آیا می تواند اعداد مخلوط را به کسر تبدیل کند؟
3 آیا بخش پذیر بر اعداد 3 و 9 را می داند؟
4 آیا می تواند کسرهای متعارفی را با یکدیگر مقایسه کند؟
5 آیا می تواند کسرهای متعارفی را جمع و تفریق کند؟
6 آیا می تواند مخلوط را با یکدیگر مقایسه کند؟
7 آیا مفهوم نسبت و تناسب را می داند؟
8 آیا ساعت را به خوبی و بطور دقیق می خواند؟
9 آیا اعداد مرکب را می تواند با هم مقایسه کند؟
10 آیا می تواند اعداد مرکب را تفریق کند؟

روایی و پایایی: دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعداد سوال: 45 سوال
نوع فایل: ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 5
منبع: دارد

مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته علوم تربیتی و معلمان
در قالب فایل word و قابل ویاریش

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD