پرسشنامه بررسی میزان شناخت و استفاده از انواع خدمات الکترونیکی بانکی (از دیدگاه مشتریان و کارکنان بانک) شامل 38 سوال است. و هدف آن بررسی میزان شناخت و استفاده از انواع خدمات الکترونیکی بانک مسکن توسط مشتریان و کارکنان. (اطلاع مشتریان از خدمات الکترونیکی، شیوه های اطلاع رسانی خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان و کارکنان،. شیوه های اطلاع رسانی خدمات بانکداری الکترونیکی در سایر بانک ها، رضایت مندی مشتریان از ارایه خدمات بانکداری الکترونیک،. تفاوت ها و شباهت های خدمات ارایه شده با سایر بانک ها، اولویت بندی چالش های موجود در زمینه بانکداری الکترونیک از دیدگاه کارکنان و مشتریان) می باشد.
این پرسشنامه دارای دو بخش بوده و هر بخش خود شامل چند بعد بوده که در جدول ابعاد و نیز شماره سوال مربوط به هر بعد ارائه گردیده است.
روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری : دارد
تعداد سوال: 38 (دو فرم 38 سوالی)
تعداد بعد: 6
نوع فایل: ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات : 7
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است