پرسشنامه خوش بینی

پرسشنامه خوش بینی

دانلود پرسشنامه استاندارد خوش بینی
این پرسشنامه دارای ۳۷ گویه می باشد.
اشخاصی وجود دارند که می توانند زندگی را بهتر از دیگران ارزیابی کنند از اکثر موقعیت ها موفق بیرون بیایند . معتقد باشند که دفعه بعد بهتر عمل خواهند کرد و جنبه مثبت هر واقعه را کشف کنند. این اشخاص چه چیزی بیشتر از دیگران دارند ؟ چه عاملی به آنها اجازه می دهد که همیشه روحیه داشته باشند؟ حسودان می گویند که انها شانس بیشتری دارند، شرایط زندگی برای آنان مناسب است، گرفتاری های کمتری دارند و ….خلاصه اسن که موفقیت و ارزش آنان را به شرایط زندگی ، شانس و عوامل محیطی نسبت می‌دهند. اما نه ، آنها چیز دیگری دارند: ذره‌ای خوش‌بینی!
اگر عینک خوش بینی به چشم هایمان بزنیم دنیا را رنگی خواهیم دید نه سیاه و سفید . عینک خوش بینی موجب خواهد شد که با اطمینان و امنیت خاطر به رویدادها و دشواریها نگاه کنیم و این احساس به ما دست بدهد که دایما پیش می رویم. عینک خوش بینی اجازه خواهد داد که همیشه نیمه پر لیوا نرا ببینیم و به خود بگوییم « هر رویدادی که انسان را نکشد تقویتش خواهد کرد».

نام پرسشنامه : خوش بینی
نوع فایل: ورد (WORD)
روایی و پایایی : دارد
تعداد سوال:۳۷
منبع : دارد
نحوه امتیاز بندی: دارد
تعداد صفحه: ۵صفحه ورد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD