پرسشنامه سنجش رضايت مشتريان شركت های بيمه

پرسشنامه سنجش رضايت مشتريان شركت های بيمه

پرسشنامه استاندارد سنجش رضایت مشتریان شرکت های بیمه

پرسشنامه سنجش رضايت مشتريان شركت های بيمه یک پرسشنامه استاندارد 20 سوالی با طیف 4 درجه ای (از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم) می باشد. که ابعاد زیر را مورد سنجش قرار می دهد:

– صدور: سوالات ۱ تا ۴
– خسارت: سوالات ۵ تا ۸
– صدور و خسارت: سوالات ۹ تا ۲۰
منبع اصلی پرسشنامه در درون متن آورده شده است.

بخشی از سوالات پرسشنامه

ردیف کاملا موافقم موافقم مخالفم کاملا مخالفم
1 در قرارداد بیمه (بیمه‌ نامه)،‌ حقوق مشتری در نظر گرفته می‌شود.
2 حق‌ بیمه دریافتی توسط شرکت بیمه – با توجه به پوشش(های) ارائه شده منصفانه است.
3 روش پرداخت حق‌ بیمه از انعطاف لازم برخوردار است.
4 بیمه – برای مشتریان خود، تخفیفات منصفانه‌ای در نظر می‌گیرد.
5 مبلغ پرداختی به عنوان خسارت و یا سرمایه، متناسب با پوشش‌ بیمه‌ای خریداری شده و تعهدات مندرج در بیمه‌ نامه است.
6 بیمه -، مطالبات زیاندیدگان (اعم از خسارت مالی و جانی / سرمایه) را بدون تاخیر پرداخت می‌کند.
7 در خسارت‌ های مالی، برآورد خسارت صورت گرفته توسط کارشناسان شرکت، منطبق با خسارت وارده است.
8 در خسارت‌ های مالی هنگامی که مشتری وقوع خسارت را به شرکت اعلام می‌کند، . کارشناسان بیمه – در اسرع وقت از مورد بیمه بازدید به عمل می‌آورند.
9 مدت زمان انتظار جهت صدور بیمه‌ نامه و یا پرداخت خسارت در حد معقول است.
10 رسیدگی به امور مشتریان با کمترین تشریفات اداری انجام می‌شود.

نوع فایل : ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات : 3

مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت
در قالب فایل word و قابل ویرایش

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 30

فرمت فایل: WORD