پرسشنامه سنجش موفقیت اتوماسیون اداری

پرسشنامه سنجش موفقیت اتوماسیون اداری

پرسشنامه سنجش موفقیت اتوماسیون اداری
پرسشنامه آماده مدیریت
این پرسشنامه استاندارد برای سنجش میزان موفقیت استقرار اتوماسیون اداری و تاثیر آن بر سازمان در قبل و بعد آن طراحی و دارای 18 سوال میباشد.

در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی، استفاده از ابزار اتوماسیون اداری حرفه ای . برای مدیریت گردش انبوه مستندات در سازمانها، یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است. نظم دهی به مستندات، پوشش و بهینه سازی فرآیندها ، امکان جستجوی ساده و سریع ، استفاده افراد . مجاز از نسخه تحت وب و سادگی کاربری از ویژگیهای کلیدی و مهم اتوماسیون اداری می باشد. با توجه به متفاوت بودن نیازها، مهم این است. که نرم افزار بتواند در قالب مورد نظر سازمان خریدار ، سفارشی سازی شده و به بهترین شکل پیاده سازی شود.

مدیران برای داشتن سازمانی الکترونیک، مدرن و پیشرفته .و همچنین کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان و مدیریت بهتر منابع سازمانی، به ابزارهای مکانیزه، کارآمد و به روز، نیاز دارند .

پرسنل نیز برای انجام عملیات سازمانی و وظایف محوله ، . نیاز به ابزاری بهینه و کامل برای دریافت، انجام و ثبت کارها و گردش و توزیع کامل اطلاعات دارند.

امروزه استفاده از نرم افزارها و ابزارهای مکانیزه از یک امر تشریفاتی به یک ضرورت واقعی تبدیل شده است. و استفاده از اتوماسیون اداری مناسب در سازمانهای موفق، ارزش افزوده بالایی دارد.

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 2

فرمت فایل: PDF